Jak zabit proces bez rodice - Zombie

Ales Kerner linux na kerner.cz
Středa Leden 12 13:19:12 CET 2005

No zatim se to nijak neprojevuje, ale load masiny je kolem 30-35.
Bez techto mrsek tak 2-3.
Zombiku tam par je, a jsou tak oznacene.
Zajimave je, ze jsou tam i dalsi, dle vypisu a dohledani pres ps rodice
nemaji, ale jako
zombie oznaceny nejsou (rodic je vypsan, ale neexistuje).
Pricina problemu je jiz vyresena, ale jeste se potrebuju zbavit techto
potvor.