Jak zabit proces bez rodice - Zombie

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Leden 12 15:12:10 CET 2005

On Wed, Jan 12, 2005 at 01:16:10PM +0100, Zdenek Pizl wrote:

> zombie nicemu nevadi, je to jen par bajtu v pameti. Snad jen z estetickeho
> hlediska :)

To me teda vadi. Totalne mi xmms jako zombie zrusi zvukovou kartu. Sice
lsof /dev/dsp* nic nepouziva, ale proste ji nejak blokne. Muze to
samozrejme byt i chyba v modulu pro zvukovku, kterou xmms aktivuje.
Konkretne se mi to stava, kdyz si namountuju mp3 pres nfs a par paketu
se ztrati, xmms to nerozdycha a umre. Ba co vic! Zmeni se v nemrtvi.

-- Dalibor Straka