Cyrus imap, saslauthd, pam a modul pam_access

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Čtvrtek Leden 13 14:10:19 CET 2005

Dobrý den,

mám takový problém:
Chtěl bych, aby na lokální síti měli přístup do imap složek všichni
zavedení uživatelé, zatímco
z internetu aby mohli přistupovat ke svým poštovním schránkám pouze
někteří. Na jiném imap
serveru jsem to řešil modulem pam_access a jednoduchým konfiguračním
souborem:

+:user1,user2,user3:ALL
-:ALL:10.10.1.1
+ALL:10.10.1.
-:ALL:ALL

Teď se snažím podobný mechanismus zavést i v systému FC2 s imap serverem
cyrus.
Pro autorizaci používám saslauthd, protože cyrus samotný - zdá se -
jinou autorizaci
nepodporuje. Jenže složitou cestou od cyrus-imap přes saslauthd až do
pam se ztratí
informace o počítači, ze kterého jsem s k imap serveru přihlašoval.

Nenapadá někoho, jak bych mohl cyrus-imap obelstít?

Petr Bravenec