Dodatečná instalace Gnome do Fedory

dekls na volny.cz dekls na volny.cz
Čtvrtek Leden 13 18:46:47 CET 2005

Dobrý večer,

mám FC 3, grafický desktop příliš nepoužívám, vystačím si
WindowMakerem. Teď nastala situace, že potřebuji použít prográmek,
vyžadující balíčky gnome.  Resp. vyžaduje balíček, ten zase další,
ten opět... Naznal jsem, že bude jednodužší a rychlejší Gnome
rovnou instalovat celé. Utilita system-config-packages , od které
jsem to očekával, vyjede rozsáhlý seznam nenainstalovaných balíčků,
bez kterých aktualizaci nelze provést. Jsem tedy tam, kde jsem
byl...

Jde nějak v již instalované Fedoře zadat doinstalaci Gnome?

Díky
--
Ing. Karel Babka