samsung 80/32 GB x DMA :(

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Leden 14 13:36:27 CET 2005

Milan Keršláger napsal(a):

> 80 zilovy kebel ma navic jenom 40 zil, ktere slouzi jako oddelelni
> sousednich vodicu (stineni), jinak je to naprosto identicke (krome toho,
> ze je tam 1 zila prestipnuta, aby se poznalo, ze to je ten vicezilovy
> kabel).

To vím. (Proto ještě v té době když jsem kupoval nové kabely tak jsem i na staré
IDE dával už 80 žilové)

> Je mozne, ze vas CD-ROM neni ATA kompatibilni nebo mate nekvalitni 40
> zilove kabely (treba moc dlouhe).

Je to ATA kompatibilní (byla to moderní CD v době kdy jsem ji kupoval ovšem jedna
z nejlevnějších stará mi odešla a potřeboval jsem rychle náhradu a 5000,-- Kč za
novou jsem zrovna neměl.)
spíše mám podezření že je tam blbý firmware který ten kabel testuje a jak tam
není tak šlus a nepošlape. (možná pošlape na nějakém pio 0 ovšem možná neumožní dma)
Něco podobného se mi totiž stalo i s HD 1,2G který nechtěl šlapat s 40p kabelem
na starém řadiči v 486ce.

Takže pokud cpete nové HD, CD do starých MB tak bych skusil i vyměnit kabel za
kvalitnější 80p.

|    ICQ    179223500                    |