samsung 80/32 GB x DMA :(

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Leden 14 10:49:14 CET 2005

On Fri, Jan 14, 2005 at 10:04:26AM +0100, Petr Šobáň wrote:

> No ono to až tak neplatí, měl jsem CD-ROM kterou jsem dal do starého PC s
> 40pinovým kabelem a neběhala.
>
> Starý řadič na 486ce HD připojen jako master na ide0 přes 80p kabel a CD na
> ide1 jako master 40p kabel a neběhalo to jak jsem dal CD-rom k HD tak
> běhala, nejdříve jsem vyměňoval kabely 40p za 40p a pořád nic až už jsem
> žádnej 40p neměl tak jsem tam dal 80p a najednou to šlapalo.
>
> Takže pokud je něco z toho trochu novější (řadič nebo zařízení) tak i když
> to pro rychlost nepotřebuje tak vyskoušet novější 80p kabely.

> [...]

80 zilovy kebel ma navic jenom 40 zil, ktere slouzi jako oddelelni
sousednich vodicu (stineni), jinak je to naprosto identicke (krome toho,
ze je tam 1 zila prestipnuta, aby se poznalo, ze to je ten vicezilovy
kabel).

Je mozne, ze vas CD-ROM neni ATA kompatibilni nebo mate nekvalitni 40
zilove kabely (treba moc dlouhe).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz