Preroutovani IP

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Sobota Leden 15 01:20:38 CET 2005

On Sat, 15 Jan 2005, Daniel Ruchar wrote:

> no s linuxem to souvisi - pod nim to prece chci vyresit...

Ne, nesouvisi. Ptate se na genericky sitarsky problem. S linuxem by to
souviselo, kdyby jste se zeptal "jak pridat do routovaci tabulky, aby se
na x.y.z.w/m routovalo primo pres eth0". Odpoved by byla
"ip route add x.y.z.w/m dev eth0". Ale otazka "jak to mam udelat" s
linuxem nesouvisi.

> ad slozitosti> no todle tusim taky ze to je cesta k cili, ale jak to
> rozsekat ?

Na to se zeptejte v listu, kde se zabyvaji TCP/IP.

ip z balicku iproute (http://lartc.org), pripadne starsi ifconfig route,

> uvital bych nejaky priklad routeru... todle jsem pod linuxem vubec
> neresil, a sitim rozumim tak do urovne NATu ...  proxy-arp a bridge na
> to bych treba taky uvital priklad....

Na google.com toho najdete mraky. Stejne tak v archivu listu. Porusujete
meta-FAQ, protoze jste tyto zdroje zjevne neprohledal.

-- Honza Houstek