nb <-> nb

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Leden 15 23:05:35 CET 2005

On Sat, 15 Jan 2005 22:51:49 +0100, DalaXi <dallinux na centrum.cz> wrote:
> myslim crosskable - krizeny, omlouvam se za nepresnost :)

To nic, setkávám se s tím běžně - ta deformace :-)

> Jen ta jedna sitovka je stejna .. tohle fungovalo s kamosovym nb ..

Setkal jsem se už s nadměrnou ztrátovostí paketů - běžné pingy chodily,
ale datové pakety měly 60% ztrátovost na 10 metrech kabelu. Páry byly
1-2, 3-4, 5-6, 7-8 místo správného 1-2, 3-6, 4-5, 7-8. Po překrimplování
konců to běhá beze ztrát. Viz třeba http://www.alatec.com/info/rj45.html

> kabely jsme meli uz 3, tak snad by jeden jit mel nebo je to opravdu
> takova kvalita, ze je mozny, ze i 3. kabel muze byt vadny? :)

Pokud je dělala stejná firma pro nějakou desítkovou síť, tak je to docela možné.

Jedou pingy mezi ntb?
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz