nb <-> nb

lyon linux667 na centrum.cz
Neděle Leden 16 10:02:08 CET 2005

Pokud jde o nadmerny packetloss na  siti, tak ten jsem zazil na
routeru,MBit ke kteremu byl pripojen WXP klient, pricemz rychlost
komunikace mezi nimi byla maximalne 30-40 kBps, obcas neprosel ani ping,
  cas od casu kvuli tomu dokonce router vytuhnul. Prestoze "widle" zadny
problem nereportovaly, sitovka v klientovi byla skutecne vadna a pomohla
az jeji vymena.
Je mozne, ze mate nekterou ze sitovych karet skutecne vadnou.

lyon