nb <-> nb

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Neděle Leden 16 11:57:58 CET 2005

Já osobně bych před tím, než začnu měnit síťovky a provádět jiné
harakiri nastavil ty síťovky na stejný režim. Ideálně 10 full, nebo 100
full (ethtool) a pak bych to vyzkoušel. Mnohdy se mi stalo, že
autonegotiation jaksi nezabral. Většinou právě u těchto přímých spojení.

IH