script na stahnuti a preposlani mailu

Pavel Novak lists na innuendo.cz
Pondělí Leden 17 11:48:15 CET 2005

Zdravím,
hledám způsob, jak z určené POP3 složky stáhnout maily a ty od určitého
adresáta rozeslat na jiné maily, s tím že To: v těch posílaných mailech
budé jiné (nesmí být vidět ta POP3 schránka, z které se to pak rozesílá
všem).
Jde v podstatě o velmi jednoúčelový jednosměrný mailinglist, kdy klient
posílá maily na určenou schránku a ty mají být následně rozeslány všem
jeho partnerům.
Chtěl jsem to napsat v php, jenže jsem nenašel nikde knihovny, s kterými
bych stáhnul celý mail tak jak je, v php bych to musel tahat po
jednotlivýxh mime částech a to mi příjde jak moc práce, takže bych se
raději spolehnul na něco hotového (klidně i v nečem jiném než php).
Neznáte něco?

--
Díky,

Pavel Novák