script na stahnuti a preposlani mailu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Leden 17 13:00:46 CET 2005

Pavel Novak wrote:
: Zdravím,
: hledám způsob, jak z určené POP3 složky stáhnout maily a ty od
: určitého adresáta rozeslat na jiné maily, s tím že To: v těch
: posílaných mailech budé jiné (nesmí být vidět ta POP3 schránka, z
: které se to pak rozesílá všem).
: Jde v podstatě o velmi jednoúčelový jednosměrný mailinglist, kdy
: klient posílá maily na určenou schránku a ty mají být následně
: rozeslány všem jeho partnerům.
: Chtěl jsem to napsat v php, jenže jsem nenašel nikde knihovny, s
: kterými bych stáhnul celý mail tak jak je, v php bych to musel tahat po
: jednotlivýxh mime částech a to mi příjde jak moc práce, takže bych
: se raději spolehnul na něco hotového (klidně i v nečem jiném než
: php).
: Neznáte něco?

	Asi vase pozadavky splnuje treba fetchmail.

	Ale (jak je tady zvykem :-) poradim vam, ze tenhle postup
urcite nechcete. Proc to ma byt pop3 schranka a ne treba alias
primo na tom mailserveru? Pak byste nemusel nic skriptovat.
Nebo pokud byste chtel ten mail jeste pred odeslanim jednotlivym
adresatum dale upravovat, tak proc to zase neudelat na mailserveru
pri doruceni?

-Y.