script na stahnuti a preposlani mailu

Pavel Novak lists na innuendo.cz
Pondělí Leden 17 13:31:27 CET 2005

Jan Kasprzak napsal(a):
 >     Asi vase pozadavky splnuje treba fetchmail.

To je me momentalni reseni. Ovsem nejsem s nim spokojen (mozna je hlavni
duvod ten, ze se ve fetchmailu moc nevyznam). Nicmene, ve fetchmailrc mam:

poll pop.nekde.cz protocol pop3 username "mail na nekde.cz" with password
"supertajne" is mujmail here

a maily, na ktere se to ma preposilat jsou v souboru .forward.

Jenze uz s tim neumim nasledujici:
* vytahnout z toho POPu maily pouze z jednoho uctu
* zmenit mail v To: v tech preposilanych mailech
* idealne doplnit na konec mailu poznamku a moznosti odhlaseni, atd.
   (ale to neni podminka)

 >     Ale (jak je tady zvykem :-) poradim vam, ze tenhle postup
 > urcite nechcete. Proc to ma byt pop3 schranka a ne treba alias
 > primo na tom mailserveru? Pak byste nemusel nic skriptovat.

Protoze ta POPka je na jinem stroji, ke kteremu nemam pristup jiny, nez
prave POPkou a musi to tak byt. Navic se mi to zda jako univerzalnejsi
reseni.

 > Nebo pokud byste chtel ten mail jeste pred odeslanim jednotlivym
 > adresatum dale upravovat, tak proc to zase neudelat na mailserveru
 > pri doruceni?

No rad bych tam v idealnim pripade pridaval tu paticku, nicmene tomuto
odstavci vubec nerozumim, jak to myslite.

--
Diky,

Pavek Novak