OT poptavka programator ci firma

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Leden 17 14:01:31 CET 2005

> informacnim
> to asi neni
>
> Nechci byt kverulant, ale co je tak spatneho na pozadavku, aby na
> serveru, at uz jeho urceni bude jakekoliv, bezel Linux?

Samotny IS je vec tak narocna a komplexni, ze uvest tento pozadavek jako
prvni je vec uz v principu naprosto nesmyslna. Ono to bohuzel souvisi s tim,
ze v mensich firmach ma na krku IT oddeleni vyber informacniho systemu. IT
by melo byt az na konci a z moznosti, ktere vyhovuji pozadavkum firmy vybrat
to, co se bude hodit do stavajici architektury. Jinak vysledek muze
dopadnout tak, ze zadani budou vyhovovat jen IS, ktere nejsou na tom tak
dobre jako konkurencni systemy pro jine platformy. A pokud nekdo rekne:"Ale
jede to na linuxu." a pak se cirou nahodou nekdo ve firme (vyse postaveny)
podiva na lepsi produkt na jinem OS, ktery maji v jine firme, tak se razem
Linux stane synonymem neceho spatneho, nedodelaneho. Uz jsem to taky videl.

TNX