OT poptavka programator ci firma

David Procházka david.prochazka na gmail.com
Pondělí Leden 17 15:27:46 CET 2005

Ja nechapu, proc se diskuze ubira timto smerem. Puvodni clanek je
normalni dotaz - mam tyto pozadavky, kdo mi je udela? Rozhodne neni
"pojdte mi poradit, jake mam mit pozadavky" ani "je na IS Linux lepsi
nez Win ci Unix?"

Mam k ISu take blizko a nechapu, proc je pozadavek na Linux podle Vas
(vetsiny) tak zcestny. Linux pro me neni neco, co je zadarmo, ale
platforma, ktera splnuje urcite kvalitativni pozavky. Zadavatel si je
evidentne zvazil a jevi se mu vyhodny a je to jen jeho vec. Z
programatorskeho hlediska s tim neni problem. Videl jsem par IS, za
radove miliony kc a byly implementovany pro Linux (pouzivali komerci
DB) a zadny problem to nebyl.

Pokud neznam perfektne situaci zadavatele a jeho duvody, tak mu do
toho nemrchcam ;-)