OT: Mikrotik router - pocitani prenesenych dat na linuxu

Petr Kincl pkincl na synergy-net.cz
Úterý Leden 18 14:36:46 CET 2005

Dobry den.
Zapojil jsem do site mikrotik router a funguje zcela bezvadne. Ale soucasne scripty na vyhodnocovani datoveho toku mi nejsou k nicemu, tak hledam nejakou moznost, jak vyhodnocovat prochazejici provoz. jsem schopen zapnout IP accounting, mam pravidelne stazeny obraz dat v souboru, jedine co mi chybi ke spokojenosti, je program, ktery sesumarizuje data do jednotne podoby. Nez se pustim do tvorby neceho vlastniho, tak jsem si rekl, ze se zkusim zeptat, urcite nekdo resil neco podobneho :-).
 Dekuji za pomoc i nakopnuti.

S pozdravem
Petr Kincl