Mikrotik router - pocitani prenesenych dat na linuxu

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Úterý Leden 18 19:22:02 CET 2005

Zdravim,

> Zapojil jsem do site mikrotik router a funguje zcela bezvadne. Ale
> soucasne scripty na vyhodnocovani datoveho toku mi nejsou k nicemu, tak
> hledam nejakou moznost, jak vyhodnocovat prochazejici provoz. jsem schopen
> zapnout IP accounting, mam pravidelne stazeny obraz dat v souboru, jedine
> co mi chybi ke spokojenosti, je program, ktery sesumarizuje data do
> jednotne podoby. Nez se pustim do tvorby neceho vlastniho, tak jsem si
> rekl, ze se zkusim zeptat, urcite nekdo resil neco podobneho :-).

Ja jiz nejakou dobu pouzivam vlastni script, ktery je
napsan v PHP a pouziva PostgreSQL.  Spousti se
periodicky cronem.
Je to vsak jen nadstavba nad uzavrenym systemem - ale
pro porizovani dat a vkladani do databaze staci....

pokud by byl zajem, tak mrknete na
ftp://ftp.mikroservis.cz/pub/mikrotik/accounting/

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz