Skript na kontrolu procesu (zda bezi)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Leden 19 01:48:17 CET 2005

On Tue, Jan 18, 2005 at 10:11:31PM +0100, Marian Cavojsky wrote:

> Hmm. A kto vam zakazuje nahradit '/bin/program' skriptom
> '/usr/local/bin/program.sh' v ktorom toto vsetko osetrite? Potom staci
> exec, nezmeni sa pid a tym padom sa init nepokusi sputit tento program
> znovu.

To uz je lepsi, takhle to pouzivam na setiathome, rc5 a folding. Pokud
chcete sledovat vystup, vyplati se (treba pro vyse uvedene) vylepseni:
20:23:respawn:/bin/su -c /home/dast/rc5/dnetc.sh uzivatel \
              <>/dev/tty20 >&0 2>&1

> Kto zaruci, ze prave tento demon neumrie skor?

Kdo zaruci, ze mi nevybuchne atomova boma u serveru?

> Toto som celkom nepochopil, ale povedzme, ze viete zabezpecit aby ste sa
> zbavili zbytocnych prav. Ci nie?

Nepochopil. Pokud si chce uzivatel kontrolovat svuj program, ktery
posloucha na >1024, tak se do inittabu nedostane.

-- Dalibor Straka