Kterou distro pro i486 na desktop?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Leden 19 12:21:14 CET 2005

	O žádné nevím, doporučuji nainstalovat a nakonfigurovat na jiném
železe, poté přeplácnout patřičné jádro a glibc (v případě, že byste měl k
dispozici pouze glibc.[i586|i686].rpm apod.), případně jiné takto
architektonicky závislé knihovny (napadá mne openssl) a pak disk zpět
umístěte do původní kysny.

	Rozhodně se dívejte po něčem, co používá jiné formy libc (dietlibc
či jak se jmenuje), glibc je docela nenažraná...

	Bohužel ale zapomeňte na nějakou rozumnou podporu ze strany
dodavatele s ohledem na opravy apod., prostě nic tak starého nikdo
neudržuje, takže vzhledem k tomu, že v této oblasti se maximálně delají
jednoúčelové routery a vy chcete spíše stanici až server, tak si to musíte
udělat na koleně sám... (BTW nic si z toho nedělejte ja na Pentium 100 (2x
heč:)), 1GB disku a 80MB paměti taky provozuju skoro server, včetně překladů
jádra apod. (ono to spíše slouží jako router, server jen na drobnosti) -
instaloval jsem na to WhiteBox 3.0 (vy to s ohledem na pamět ani nezkoušejte
- proto mluvím o druhém stroji) a když se snažíte, i s vývojovým prostředím
a aktualizacemi Vám kolem 600MB by mohlo stačit... + asi 120MB na Xsy...:-)