Kterou distro pro i486 na desktop?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Leden 19 15:23:53 CET 2005

On Wed, Jan 19, 2005 at 12:37:33PM +0100, Milos Prudek wrote:

> Disk je 1,2 GB. Ale bohuzel to neni Pentium, je to i486, a
> Mandrake je pouze pro Pentium, nejspis i verze 7.2. Navic ten
> Netscape misto Mozilly/firefoxu... to nejde.

> Novy comp nelze koupit.

Na cvut je spousta vyrazenych pocitacu za hubicku, mozna uplne za nic.
Jsou to pII s chipsetem BX, na linux jako delany ;). Stejne tak jako
www.mkcomp.cz. i486 je cesta do pekel, ani si tam nedate novou kartu do
pci.

Me se dobre konfiguruje debian a pouziju fvwm (to jsem mel rychle i na
i386). Jestli chcete experimentovat, muzete zkusit poprekladat (na i486
hehehe) Gentoo.

-- Dalibor Straka