Kterou distro pro i486 na desktop?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Leden 19 13:08:51 CET 2005

On Wed, Jan 19, 2005 at 12:57:46PM +0100, Tomáš Krbec wrote:
> RH 6.2 CZ by to splňoval. Místo IceWM bych použil celkem povedený
> AfterStep. Existuje projekt fedoralegacy.org, kde se podporují starší
> distribuce RH. Měl jsem dojem, že tam byl i RH6.2, ale teď to tam
> není, tak je už buď out nebo jsem se spletl :-)

Posledni je RH7.3 a to jen diky tomu, ze se daji aktualizace prebirat z
RHEL2.1 (ktery je puvodne v podstate neco mezi 7.2 a 7.3). Stejne tak to
je treba u Trustixu a dalsich odvozenych distribuci.

Nejstarsi podporovana verze ve Fedoralegacy byla verze 7.2.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz