Debian tg3 - firmware

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Středa Leden 19 17:08:25 CET 2005

On Wed, Jan 19, 2005 at 04:47:52PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Vubec se neomlouvejte, ta informace, ze vam to funguje v 2.6.20 je dobra
> a v archivu se neztrati.
>
> Asi nejlepsi moznosti, kterou (zhruba) pouzivame je, ze si drzime strom
> zdrojaku debianiho kernelu a prislusny modul dokompilujeme a na cilovy
> pocitac jenom zkopcime. Ovsem jako modul.
To je docela dobry napad.

> -- Dalibor
> P.S. Bych ty debiany za takovoudle politiku zabil a toho vyrobce, kterej
> nechce dat dokumentaci taky :).
Ja taky.

Ale v tomhle pripade je to myslim tak, ze Broadcom napsal driver a ma v
nem asi 1kB HEX firmware, ktery se do karty nahrava. Opravdu nechapu co
na tom Debianistum vadi. Snad jim muze byt jedno jestli to je nekde v
epromce, nebo jestli to do karty nahrava driver tj. muze byt levnejsi.
Se zdrojaky jadra to vpodstate nesouvisi.
Nechapu, ze kdyz to teda vyhodili ze zdrojaku jadra, proc ten soubor a
firmware nekde v tom balicku kernel-image neni.

Hosi asi nepouzivaji PC, protoze tam je BIOS a k nemu nemaji taky
zdrojaky -- asi... :-o;

Vim ale samozrejme ze placu na spatnem hrobe. Ale v anglictine to neni
ono -- cloveku se tak neulevi ;).

Petr

--
Ing. Petr Kristan