NTP - konfigurace

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Leden 20 19:17:59 CET 2005

On Thu, Jan 20, 2005 at 06:28:11PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> stavalo se mi, ze po restartu ntpd se s mym hlavnim ntp strojem odmitali
> klienti synchronizovat. Bylo to proto, ze jeho cas bude "kvalitni" az se
> bude synchronizovat dele s time servery.

ntptrace localhost     (resp. vas pocitac s NTP demonem)

Pokud ukaze, s kym je synchronizovan a budete mit stratum 2, tak to
pujde i z Windows (leda byste mel zapnuty firewall - to by to neslo).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz