Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Boruvka qwe na scnet.cz
Čtvrtek Leden 20 22:54:37 CET 2005

Jde mi o to, pokud spamassassin spatne vyhodnoti zpravu jako spam,
aby se jeji odesilatel dozvedel, ze nebyla dorucena. Tzn. chci
aplikovat pravidlo, ze se zprava nedostane uzivateli do schranky,
ale odesilatel se dozvi, ze nebyla dorucena.