Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Leden 20 23:58:03 CET 2005

Dne čtvrtek 20 leden 2005 22:54 jste napsal(a):
> Jde mi o to, pokud spamassassin spatne vyhodnoti zpravu jako spam,
> aby se jeji odesilatel dozvedel, ze nebyla dorucena. Tzn. chci
> aplikovat pravidlo, ze se zprava nedostane uzivateli do schranky,
> ale odesilatel se dozvi, ze nebyla dorucena.

Prosim, prosim, nedelejte to.
Vic nez 90% spamu ma spoofovanou zpatecni adresu a timto zpusobem jen
zvysujete zatez linek.

Pokud chcete jen ochranit uzivatele pred false positives, pak bych si dovolil
doporucit zaslat treba jednou za den seznam zprav oznacenych jako spam, at si
to prebere sam (a kdyby mel moznost pridavat na white list, tak by to mohlo
byt uplne idealni).

Toz tak

Karel