Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 21 05:24:49 CET 2005

On Thu, Jan 20, 2005 at 11:58:03PM +0100, Karel Salavec wrote:

> Prosim, prosim, nedelejte to.
> Vic nez 90% spamu ma spoofovanou zpatecni adresu a timto zpusobem jen
> zvysujete zatez linek.

Prosim prosim prosim prosim prosim
a ted budu vyhrozovat :-). Spousta spamu je odeslana i z me adresy,
kterou nejakej robot vystoural na internetu. Nejde jen o vymyslene
adresy a zatez site, ale o tom, ze kamaradovi takhle nekdo znicil
mailbox, ktery dostava denne 1000 mailu (prvni den asi 100000) typu:
adresat nebere spamy, atd.

-- Dalibor Straka