Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Leden 21 05:27:32 CET 2005

On Thu, Jan 20, 2005 at 11:42:49PM +0100, Milan Keršláger wrote:

> Musel byste tu zpravu odmitnout uz na urovni SMTP relace, protoze jinak
Ano to je nejlepsi metoda. Protoze pokud to byl slusny klient, tak se
uzivateli vrati zprava jako nedorucitelna a dovi se o tom.

> prijdete o adresu odesilatele z obalky (coz je to, kam byste mel chybu
> odeslat). Kdyz budete pracovat s polozkou From: z hlavicky mailu, pak

Pockat, ani obalkova adresa nenese "tu spravnou" informaci. Podle me
si muzu libovolne vymyslet (na existujici domenu) a jede se daaaal.

-- Dalibor Straka