Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Leden 21 08:52:17 CET 2005

	Jak se Vám jeví při vyšší zátěži (LOAD systému okolo 3-5 bodů)? Já
jsem ho byl nucen opustit, protože se zasekával, odporoučel z běžících
procesů apod. (zkoušel jsem v té době několik dostupnýchverzí - naposled
loni začátkem podzimu)

	Podobné problémy se mi na různých instalacích občas (cca 1x měsčně)
stanou i s milter-spamc, ale tam naštěstí existuje detekční nástroj, který
při troše dobré vůle (úprav) je schopen tuto službu restartovat (a tedy
výpadek nepostřehnou uživatelé) a jeho systémové nároky jsou velmi příznivé.

	Chyba se mi projevovala pouze při náporu většího množství již
zmíněného smetí a na různých instalacích (RH 7.3, WB 3.0 apod.)

	Zkoušel jsem to už i odtrasovat a zjistil jsem, že prostě přestane
skutečně poslouchat na tom socketu (a občas neslítne) => MTA se nedovolá...