Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 21 09:08:35 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]

Tady se ale jedna o bounce - adresat neexistuje - jak to spamassassin
odlisi tyhle 'vadne' od tech 'spravnych' kdyz vypadaji uplne stejne ?
Nebo to mate konfigurovano tak ze zahazujete vsechny bounce o
nedorucitelnosti zprav od Vas ?