Spamassassin a vraceni spamu odesilateli

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Leden 21 09:33:31 CET 2005

	Možná vypadají stejně, ale skutečně chybné bounce, např. se
překlepnu v adrese apod. mi Spamassassin neoznačí jako spam - nijak zvláštně
jsem ho pro toto neznásilňoval... a tedy to naleznu v InBoxu.

> Nebo to mate konfigurovano tak ze zahazujete vsechny bounce o
> nedorucitelnosti zprav od Vas ?

	Jen to proboha ne, zatím ctím RFC a bounce konrektně zpracovávám,
ačkoli občas narazím na to, že MaxChildren pro můj MTA (Sendmail) je naplněn
a nějaká pošta prostě holt jde nuceně přes záložní MX-ko... (které nemá
některé restrikce aktivní)