jake vybrat jadro

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pátek Leden 21 11:04:20 CET 2005

Quoting Jaroslav Jirásek <jirasek na sauron.cz>:

> Zdravim,
> kompiloval jsem jadro, pridaval jsem podporu pro IMQ a mppe+mppc.
> Jadro jsem vybral nejnovejsi - 2.6.10.
>
> Zjistil jsem, ze tohle jadro ma neprijemnou chybu - nevyprazdnuje
> se conntrack tabulka. Celkem zahy to bylo opraveno,
> v nekterem nasledujicim 2.6.10-rc (myslim, ze to bylo 2.6.10-rc8)
>
> Ted ale nevim, jake jadro pouzit. Chci pokud mozno co nejstabilnejsi.
>
> Pokud pouziji napr. soucasne 2.6.11-rc1, je mozne, ze v nem jsou nejake
> nove veci, ktere by mohly prinest nestabilitu?

Zcela mi uniká smysl dotazu...

Pokud patchujete jádro, pak víte co děláte. Když si umíte najít patche, pak si
také zřejmě umíte najít i rozdílové soubory mezi jednotlivými revizemi jádra.
Pokud si najdete ty rozdíly, pak snadno zjistíte, co je v nich nového.
Pokud zjistíte, že se v nich nic zásadního nemění, pak je použijete.

Co vlastně chcete slyšet?

L. K.

--
DVD Linux