jake vybrat jadro

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Leden 21 12:43:10 CET 2005

On Fri, Jan 21, 2005 at 09:50:49AM +0100, Jaroslav Jirásek wrote:
> Zdravim,
> kompiloval jsem jadro, pridaval jsem podporu pro IMQ a mppe+mppc.
> Jadro jsem vybral nejnovejsi - 2.6.10.
>
> Zjistil jsem, ze tohle jadro ma neprijemnou chybu - nevyprazdnuje
> se conntrack tabulka. Celkem zahy to bylo opraveno,
> v nekterem nasledujicim 2.6.10-rc (myslim, ze to bylo 2.6.10-rc8)
>
> Ted ale nevim, jake jadro pouzit. Chci pokud mozno co nejstabilnejsi.
>
> Pokud pouziji napr. soucasne 2.6.11-rc1, je mozne, ze v nem jsou nejake
> nove veci, ktere by mohly prinest nestabilitu?
>
> Myslite, ze bych mohl zkusit napr. 2.6.10-ac10 ?

No, to je tezke. Musel byste sledovat situaci. Asi nejjednodussi by pro
vas bylo soustredit se na -ac patche (od Alana Coxe) a asi by bylo
vhodne i -mm (Andrew Morton). Asi byste mel probrat i BitKeeper
(Linusovy zmeny).

Lepsi bude vzit jadro od distributora a patchovat to.

Jenze ma to hacek - treba Mandrake nevydal fix pro jadro od te doby, co
existuje verze 10.1. To je samozrejme spatne, protoze uz (v obou - 2.4 i
2.6) byly diry. Pry se to ma brzo napravit, ale nevim, co je v tomto
pripade brzo.

Takze ja jsem (mam tady taky i Mandrake) vzal posledni jadro z Fedory 3
a do nej jsem take stoural. Ovsem moc prijemne to neni a je to dalsi
duvod k tomu, aby se na servery davaly Enterprise verze (RHEL, jeho
klony, Mandrake ci SUSE - ale ty jsou bez klonu).

Prijemne rychly je Unbutu, ale nekdy mi to prijde az prilis prekotne
(jako ze to tam placnou a proste se uvidi).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz