Eurotel CDMA - neustale pridelovani IP adresy

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Leden 21 13:28:22 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005 konference na ace-comp.cz wrote:

> pouivam eurotel CDMA.
> Bez problemu mi funguje na fedore 2. Presel jsem ted na slackware 10.
> Spojeni take funguje, jen se mi porad dokola prideluje nova IP adresa. Je
> to vydet v messages:

Tohle se mi stavalo v drivejsich dobach take, ale nedeterministicky.
Pomohl vetsinou reset (vypnuti/zapnuti) toho krapu^Wmodemu. Posledni dobou
uz se mi to pomerne dlouho nestalo.

Zkuste misto cdc-acm pouzit usbserial (viz napriklad archiv teto
konference ze dneska a vcerejska), vyresetovat modem, ...

Na dotazy na tyto modemy nelze odpovidat deterministicky, protoze ty
modemy proste takove nejsou.

--
JiKos.