Eurotel CDMA - neustale pridelovani IP adresy

konference na ace-comp.cz konference na ace-comp.cz
Pátek Leden 21 14:36:48 CET 2005

Zkousim pouzit usbserial na misto cdc_acm. Ale nevytvori se mi
/dev/ttyUSB0 ani /dev/usb/ttyUSB0.

Delam to takto:
modprobe usbserial vendor=0x05c6 product=0x3196

Zkusil jsem
mknod /dev/ttyUSB0 c 188 0

Ty cisla jsem vzal podle fedory, kde /dev/ttyUSB0 existuje. Ale po
pppd call cdma je ve /var/log/syslog
Filed to open /dev/ttyUSB0: No such device
a pppd se ukonci

Modem je neustale pripojem do /dev/ttyACM0 a ja nevim, jak ho pripojit do
/dev/ttyUSB0  :-(  ???

F. Cerny