Q: projekcie a software ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na ns.somi.sk
Pátek Leden 21 13:58:37 CET 2005

Zdravim ..

viem, ze to nie je mozno uplne spravna konferencia, ale nie som ani uplne mimo
..

potreboval by som pod linux najst software, v ktorom zadefinujem priestor a
lampy a nasledne mi vykresli osvetlenie, resp. aspon zadefinujem pohlady a on
mi v danom priestore vykresli odkial pokial vidim z ktoreho pohladu a kde mam
hluche miesta.

Viete o niecom ?

open source pripadne aj komercne ...

Vdaka.