Eurotel CDMA - neustale pridelovani IP adresy

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pondělí Leden 24 14:20:15 CET 2005

Dne so 22. ledna 2005 22:00 Zdenek Burda napsal(a):

> Ahoj,
>
> stejny problem s tim pridelovanim IP jsem mel parkrat take, teda parkrat...
> v budejovicich v odpolednich hodinach (koelm 4-5) to zacalo a nic se s tim
> nedalo delat. Vecer uz to jelo v pohode. Nikde jinde se mi to nestalo
> (pouzival jsem modem v brne, praze pardubicich a budejicih).
>
> Doted mi je zahadou co to zpusobilo.

Take se mi to stavalo a podle vyjadreni Eurotelu jsem se neustale prehlasoval
mezi dvemi vysilaci. Pomohlo posuniti anteny asi o dva metry. ;)

--
Stanislav Petr
Hosting 90 s.r.o.