prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Leden 21 14:29:11 CET 2005

On Friday 21 of January 2005 14:23, Dusan Zatkovsky wrote:

> OK,
>
> ospravedlnujem sa za agresivnu reakciu, mam dnes blby den.
>
> Ukamenujte ma, zasluzim si to.
>
> Davam si na tyzden od konfery distanc.

To mam za to, ze chcem silou-mocou firmu zbavit windowsu.
Ked v tom ale cloveku brani prkotina a zabije 3/4 dna studovanim dokumentacie
k roznym kalendarom (pricom vzdy po precitani dokumentacie zisti, ze tadeto
cesta nevedie), dokaze to nastvat.

(+ blby den k tomu a v ociach celej konfery som blb. No hold ...)

--

Sincerely,
Dusan Zatkovsky