prechod firmy na linux -> zdielany kalendar <off-topic>

arpanet arpanet na post.cz
Pátek Leden 21 08:52:23 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005 14:29:11 +0100
Dusan Zatkovsky <zatkovsky na printsoft.cz> wrote:

> To mam za to, ze chcem silou-mocou firmu zbavit windowsu.
> Ked v tom ale cloveku brani prkotina a zabije 3/4 dna studovanim dokumentacie
> k roznym kalendarom (pricom vzdy po precitani dokumentacie zisti, ze tadeto
> cesta nevedie), dokaze to nastvat.
>
> (+ blby den k tomu a v ociach celej konfery som blb. No hold ...)
>
> --

cpaat nekam tucnaacky 'silou-mocou' nejni nejlepsi napad -)))
ani do konzervy -)))
vetsinou to spatne dopadne .... (teda alespon maam tu zkusenost)
sametovje a s laaskou se to maa delat -))) jinak to nebude o svobode
,ale o necem jako krestanstvii v jiznii americe -))) ... nebo tak neco

a blbej den maa kazdej ... se stane -)))
pohoda pane -)))

hezkej weeeek vam preju -)))