prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Leden 21 15:13:07 CET 2005

Evolution som realne nasadil v dvoch firmach,
v jednej cito len ako mail klient, v druhej vyzadovali groupwarove
funkcie (aj v spolupraci s MS outlook), nieco sme rozchodili, nieco nie.

Chodi free/busy, nehcodi ziedlanie kalnedarov.
Nejkae veci bolo treba doskripotvat
Ako zdielat kalendare:
	alebo pouzit nejkae web rozhranie - ale to je nemotorne, nebo treba mat
pusteny web prehliadac aj mail klient a pod.
	alebo pockat 2-3 mesiace na evolution 2.2. Niekde som cital (asi na
opengroupware.org) ze ich server bude chodit s evolution 2.2
Da sa kupit aj ZideLook Connector  ktory vie spojit outlokk a
opengroupware

takze vyzera to tak, ze prve rozumne riesenie bude za par mesiacov,
klient evolution 2.2 alebo outlook+ZideLook Connector
server opengroupware.org

tiez mozete pozriet na kolab (kroupware) projekt, maju funkcny server,
ku klientovi som videl screenshoty, aj som to kedysi skusal, ale bola to
len nejaka beta verzia a padal mi to.

Jan Nemsak

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)