prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pátek Leden 21 17:05:20 CET 2005

On 21. Jan, 03:13 PM CET, Jan Nemsak <janko na janko.sk> wrote 68 lines:
> Evolution som realne nasadil v dvoch firmach,
> v jednej cito len ako mail klient, v druhej vyzadovali groupwarove
> funkcie (aj v spolupraci s MS outlook), nieco sme rozchodili, nieco nie.
>
> Chodi free/busy, nehcodi ziedlanie kalnedarov.
> Nejkae veci bolo treba doskripotvat
> Ako zdielat kalendare:
> 	alebo pouzit nejkae web rozhranie - ale to je nemotorne, nebo treba mat
> pusteny web prehliadac aj mail klient a pod.
> 	alebo pockat 2-3 mesiace na evolution 2.2. Niekde som cital (asi na
> opengroupware.org) ze ich server bude chodit s evolution 2.2
> [...]

Ano, ano, myslím, že při instalaci MDK 10.1 na stroj se nový kmail změnil v
cosi komplexnějšího jako Outlook a také se po instalaci dožadoval odpovědi,
zda proti němu sedí nějaký kgroupware, opengroupware nebo Kolab, už si to
nepamatuji. Pokud ne, tváří se jako běžný mail klient, jinak myslím umí
proti nějakému serveru pracovat.

Možná je to ten Kolab?
http://kolab.org/pipermail/kolab-users/2004-July/000674.html

Nastavení Kolab serveru