Re: Zakázání Cut&Paste v x.org

arpanet arpanet na post.cz
Pátek Leden 21 08:58:56 CET 2005

On Fri, 21 Jan 2005 16:21:19 +0100 (CET)
Vladimír Bušek <busek na dssk.cz> wrote:

> Dobrý den.
>
> Potřeboval bych zakázat Cut and Paste prostředním tlačítkem myši (a
> případně i klávesami) v x.org. Přesněji řečeno, potřebuji udělat server s
> x.org, kam se mi budou klientské stanice připojovat. Nechci, aby si mohli
> na své stanice přenášet obsah schránky. S možností, že si mohou udělat
> hardcopy obrazovky jsem smířen (prohlížet si to uživatelé smí, ale nesmí
> získat jednoduše kvalitní data) :-)  Když si holt udělají hardcopy a
> následně si to proženou recognitou, tak v tom jim asi nezabráním.

> [...]

 jeejej vy ste ale priisnej na svyyy uzivatele -)))
tak holt ty vzaacny data vyrendujte do vobraazkuu -)
a ukazujte jim vobraazky -)))

jinak asi cestu nevidiim -)))
... nebo vlastnii aplikaci ktera cut a past neimplementuje -)))
 a pritom ukazuje ta vase qualitniii data -)))

hezkej den pro obraance dat -)))