Zakázání Cut&Paste v x.org

Vladimír Bušek busek na dssk.cz
Pátek Leden 21 16:21:19 CET 2005

Dobrý den.

Potřeboval bych zakázat Cut and Paste prostředním tlačítkem myši (a
případně i klávesami) v x.org. Přesněji řečeno, potřebuji udělat server s
x.org, kam se mi budou klientské stanice připojovat. Nechci, aby si mohli
na své stanice přenášet obsah schránky. S možností, že si mohou udělat
hardcopy obrazovky jsem smířen (prohlížet si to uživatelé smí, ale nesmí
získat jednoduše kvalitní data) :-)  Když si holt udělají hardcopy a
následně si to proženou recognitou, tak v tom jim asi nezabráním.

Takže bych potřeboval v X serveru zakázat jakékoliv používání schránky.

Je to nějak možné? Googlím, koukám do manu xorg.conf (a okolo) a nic.

Díky za radu.

V. Bušek