Re: Návod nebo zdroják k httpd v Brutusware

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Leden 22 14:20:08 CET 2005

> To se bude hledat blbe. Zkuste udelat md5 sumu a jestli to je nekde ke
> stazeni, tak ji tam jiste budou u toho uvadet. Ale zase tim netravte
> zbytecne cas a vyberte si jiny malinky web server:
> http://www.linuxlinks.com/Software/Internet/WebServers/
> -- Dalibor Straka

Díky za snahu. MD5sum zmíněného httpd jsem na netu nenašel. Ze
zmíněných www serverů není primárně určen na disketu žádný, musel bych
si vytvořit novou jednodisketovou distribuci a to by bylo teprve
trávení zbytečného času. V tuto chvíli mi schází jen málo - manuál
nebo zdrojáky k httpd. Jinak jsem totiž s Brutuswarem velmi spokojen,
protože má dobrou podporu síťovek (SiS900 mi tam bohužel chybí) a
hlavně má skvělou podporu češtiny. To je na jednodisketovou distribuci
slušný výkon.

Zkusím si počkat, až se tady objeví Láďa Vaiz. Zatím dík.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz