Návod nebo zdroják k httpd v Brutusware

Michal Čihař michal na cihar.com
Sobota Leden 22 14:36:51 CET 2005

Zdravím

On Sat 22. 1. 2005 13:13, Kit wrote:
> chtěl bych si rozchodit pro příležitostné použití démona httpd v
> minidistribuci Brutusware. Bohužel je tak malý, že se do něj nevešla
> ani minimální nápověda a Google mi nabízí Apache, se kterým má zmíněný
> httpd spolecný asi jen port. Dala by se někde najít dokumentace k
> tomuto mini-httpd nebo alespoň zdroják?

z http://www.penguin.cz/~ziav/bw/:

 Binárky jsou většinou kompilovány s libc5, kde to nebylo příliš na úkor
použitelnosti, jsou použity programy psané v assembleru z linuxassembly.org.

Na první disketě jsou programy:

    * celkem zbytečné jako eject, httpd ...

a na linuxassembly.org najdeme projekt asmutils, který obsahuje mimo jiné:

httpd (532 bytes, the worlds' smallest http server)

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com