prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Igor Tomeš igor.tomes na seznam.cz
Neděle Leden 23 12:11:43 CET 2005

Zkousime OX -Open Exchange - jse narocnejsi na instalaci, opira se o
LDAP a PostgreSQL Je v Jave a jako server pouziva APACH s Tomcatem. Je
stabilni,
a multijazykovy. Cestina nedela problemy. Mame Instalaci na Fedore a
Mandrake. Hledame konektor do outlooku.

Igor