PUTTY

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pondělí Leden 24 12:53:59 CET 2005

Quoting Dalibor Kouřil <dalibork na sorbi.cz>:

> Taky jsem si myslel, ze Putty na Linuxu nema opodstatneni. Kdyz jsem
> zmeril cas, ktery trvalo
> napsani v konzoli "ssh server -l root" a kliknuti na putty a nasledne
> druhe kliknuti na vybrany server
> tak uz mam taky putty nainstalovane :-)

Až objevíte výhody bashe a příkazu CTRL+r, kdy stačí zadat nějaký jedinečný
string a máte ve výsledku vyhledávání v historii už jednou napsaný příkaz,
potom už nebudete potřebovat nic jiného. A hlavně to funguje všude bez nutnosti
si něco někde nastavovat.

A zvažte také použití SSH přímo na uživatele root. Teď to pravděpodobně řešit
nemusíte, protože jste např. v interní síti, ale získáváte nebezpečné návyky,
které se potom mohou vymstít v budoucnu.

L. K.

--
DVD Linux
P.O.Box 12