mail klient a domino server

Petr Nyklíček pn na ok.cz
Úterý Leden 25 15:00:37 CET 2005

Ahoj,

Pokud ti staci posta vrele doporucuji na serveru spustit pop3. Na imap
pozor,
po urcite dobe zrejme dochazi k poskozeni databaze. Alespon jsem to
pozoroval v souvisosti
s intenzivnim pouzivanim thunderbirda. Pri pristupu z N9500 se to ale
neprojevuje. Dalsi
moznost je web rozhrani a obycejny browser. Pokud jde o klienta, jedina
moznost o ktere vim je
wine a nativni klient. S wine spolehlive funguje verze 5.10 a 5.11.
Starsi jsem nezkousel.
Z sestkove rady to je az 6.5.2 nebo novejsi /6.5.3/.

Petr