mail klient a domino server

luc xxlucas na centrum.cz
Úterý Leden 25 15:18:42 CET 2005

Dne út 25. ledna 2005 15:00 Petr Nyklíček napsal(a):

> Ahoj,
>
> Pokud ti staci posta vrele doporucuji na serveru spustit pop3. Na
> imap pozor,
> po urcite dobe zrejme dochazi k poskozeni databaze. Alespon jsem to
> pozoroval v souvisosti
> s intenzivnim pouzivanim thunderbirda. Pri pristupu z N9500 se to ale
> neprojevuje. Dalsi
> moznost je web rozhrani a obycejny browser. Pokud jde o klienta,
> jedina moznost o ktere vim je
> wine a nativni klient. S wine spolehlive funguje verze 5.10 a 5.11.
> Starsi jsem nezkousel.
> [...]

dik, wine a nativni klienty jsem jiz zkousel, a v podsate nebyl zadny
vetsi  problem (nejake drobne musky s cestinou...), prave to tak mam,
ale chtel bych od tohoto uteci.

Web browser, nevim jak moc je vhodny na intezivni pouzivani. Do toho se
mi take nechce..

Asi zkusim pop3.... nebo mate nekdo informace o imapu...jak je to ve
skutecnosti se poskozenim databaze.

POkud mate nekdo informace jine nebo jste to vyresili jinak nez jsem zde
uvedl tak se prosim ozvete.

dik
--
luc
Linux 2.6.10-1mdkcustom Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz