postfix + procmail + virtualni uzivatele

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Středa Leden 26 03:20:16 CET 2005

Zdravim,
snazim se vyresit, jestli je mozne v postfixu filtrovat prichozi postu
procmailem, kdyz pouzivam virtualni uzivatele. Teoreticky by to melo jit, pro
kazdeho virtualniho uzivatele mam zvlast adresar (ve kterem je ./Maildir/) a
data jsou v ldapu, takze muzu procmailu prostrednictvim pamu dat k dispozici
vse co potrebuje. Jenom mi neni jasny jak donutit postfix aby ten procmail
volal.

Kdyz jsem se to snazil vygooglit, tak jsem nasel ze to nejde a nebo ze to jde
kdyz se v /etc/postfix/master.cf nejak nastavi maildrop, ktery se pouzije pro
virtual_transport. Ale uz jsem nezjistil jak se to da nastavit konkretne pro
ten procmail a experimenty zatim nebyly moc uspesne... ;o(

BTW, ten procmail neni uplne nutnej, postaci cokoliv, co dokaze ten mail
prohnat antivirem, spamassassinem a pak podle nejakych uzivatelskych filtru
rozhazet do slozek v maildiru nebo nekam preposlat apod.

Dik za napady.

Mixi