postfix + procmail + virtualni uzivatele

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Leden 26 07:15:34 CET 2005

> BTW, ten procmail neni uplne nutnej, postaci cokoliv, co dokaze ten mail
> prohnat antivirem, spamassassinem a pak podle nejakych uzivatelskych filtru
> rozhazet do slozek v maildiru nebo nekam preposlat apod.

Virus Buster (VB) pouziva techniku, kdy to postfix (nebo jiny MTA) posle
sam jinemu programu (VB)
a ten to pak zase vrati pro doruceni zpatky. Pracoval tak i stary dobry RAV.

Staci jen spravne upravit main.cf a master.cf a prislusny program musi
naslouchat na vhodnem portu.

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770